Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sorteren in aangepast rapport
12 March 2010, 12:04 AM
Bericht: #1
Sorteren in aangepast rapport
Ik heb een aangepast rapport gemaakt met de dimensie week.
Graag wil ik het rapport sorteren zodat de weken in chronologische volgorde worden weergegeven. Hoe kan ik dit aangeven bij het aanmaken van het aangepast rapport?

Als ik het rapport weergeef worden de weken niet in chronologische volgorde weergegeven. Klik ik dan op de header van de kolom week dan wordt het aangepast rapport weergegeven met de weken in chronologische volgorde. Voeg ik echter het aangepast rapport toe aan het dashboard dan wordt het rapport weergegeven waarbij de weken niet in chronologische volgorde worden getoond. Binnen het dashboard is er geen mogelijkheid om het aangepaste rapport te sorteren.

Ik zoek dus naar een mogelijkheid waarbij een aangepast rapport gebaseerd op de dimensie week in het dashboard wordt weergegeven met de weken gesorteerd in chronologische volgorde.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12 March 2010, 09:53 AM
Bericht: #2
RE: Sorteren in aangepast rapport
Je gaat dit vast niet helemaal leuk vinden, maar je bent niet alleen met deze vraag... Een oplossing is er echter niet. Je kunt niet sorteren op metric in een custom report, tenzij je exporteert.

http://www.google.com/support/forum/p/Go...f67e&hl=en

Je zou het ze kunnen vragen! Volgens deze pagina kun je ze mailen op ga-feedback@google.com

===================
- Seriously skilled coder -
===================
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
12 March 2010, 11:50 AM
Bericht: #3
Hartelijk dank.
Dan weet ik nu zeker dat het momenteel niet mogelijk is. Angry
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
17 March 2010, 10:58 AM
Bericht: #4
ja, stom. Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar als Google ergens geen feedback over krijgt, kunnen ze het ook niet aanpassen dus ik zou zeggen: mail ze Smile

===================
- Seriously skilled coder -
===================
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie: