|
???
|
|
20 March 2010, 09:01 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20 March 2010 om 09:03 AM door Clauwie.)
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
???
Hallo,
Ik heb sinds kort problemen met het opstarten van verschillende sites, waaronder youtube. Hij start heel kort de pagina op, maar daarna verschijnt een wit scherm met onder in het laadbalkje "www.google-analytics.com". Het vreemde is dat ik op andere fora lees dat je daarvoor een account moet hebben, maar ik heb nog nooit zo'n account aangemaakt, ik weet niet eens wat google analytics is. Ik heb geen idee hoe ik er vanaf kan komen. Gister zette ik java uit en toen laadde hij de pagina wel, maar dan heb je weer het probleem dat je niks met de site kan. Weten jullie iets?? *edit: ik gebruik Firefox als browser, er is laatst een update geweest. |
|||
|
22 March 2010, 04:31 PM
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: ???
1) Zou je een passende titel voor je topic willen bedenken? "???" is niet echt iets wat je vraag omschrijft.
2) je hebt geen Google analytics account nodig om pagina's te bekijken die gebruik maken van Google Analytics, want dat is een statistiekenprogramma waarmee de webmaster zijn bezoekersstatistieken bijhoudt. 3) het zou kunnen dat je virusscanner verbindingen met google analytics tegenhoudt. welke virusscanner of firewall gebruik je? =================== - Seriously skilled coder - =================== |
|||
|
|

Zoeken
Ledenlijst
Kalender
Help