|
Goedendag
|
|
16 April 2010, 01:47 PM
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Goedendag
Hallo,
Ik wou mij hier even voorstellen... Gebruik vele toepassingen van Google, weet van sommige dingen ook het nodige, van andere weer heel weinig, daarom kunnen we elkaar hier mogelijk voorthelpen. Verder ben ik benieuwd naar de activiteit van het forum ![]() En waarom er op het hoogtepunt 146 mensen online waren, en er nu nog maar 46 gebruikers zijn?
|
|||
|
16 April 2010, 03:06 PM
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Goedendag
Welkom op het Forum.
Goeie vragen, ja de activiteit is niet enorm. Maar er zijn pieken en dalen! Wel zal er zeer snel op vragen etc. gereageerd worden. De piek waar jij het over heb kan ik je heel makkelijk verklaren. Toen Google Streetview geupdate werd een aantal maanden geleden, spamde ik een klein beetje op Twitter en Geenstijl. Hiermee kwamen er dus zeer veel mensen op de site ( in totaal een paar duizend die dag ). Ook ben ik toen in de krant vermeld als officieel Google Forum, wat wij eigenlijk niet zijn. Dit heeft gewoon veel bezoekers op geleverd maar was helaas niet van lange duur! Maar ik zou het leuk vinden als we dit forum met zijn alle een beetje levend kunnen houden. En uiteraard dit forum groter en bekender laten worden. Google-Forum | Patrick | Google Adwords Certified Professional | Step by Step Design |
|||
|
|

Zoeken
Ledenlijst
Kalender
Help