|
SketchUp foutmelding
|
|
6 July 2010, 11:34 AM
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
SketchUp foutmelding
Hallo,
Als ik Google SketchUp probeer op te starten krijg ik deze foutmelding: ![]() Weet iemand misschien wat ik hiermee moet doen? Het lieft een simpele beschrijving, ik ben niet zo thuis is in die lastige computertermen ![]() Alvast bedankt
|
|||
|
6 July 2010, 05:28 PM
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: SketchUp foutmelding
Ikzou Sketchup even proberen te verwijderen, zoals je gewend bent via configuratie scherm.
Daarna zou ik Google naar Google Sketchup en hem opnieuw installeren. Dit lijkt mij het meest handige. Grote kans dat het dan werkt, succes Google-Forum | Patrick | Google Adwords Certified Professional | Step by Step Design |
|||
|
6 July 2010, 05:29 PM
Bericht: #3
|
|||
|
|||
(6 July 2010 05:28 PM)GF-Patdenb schreef: Ikzou Sketchup even proberen te verwijderen, zoals je gewend bent via configuratie scherm. Hallo, Ik heb dat al gedaanm maar het werk niet. |
|||
|
7 July 2010, 10:35 AM
Bericht: #4
|
|||
|
|||
|
Hmmm vaag probleem dan, ik weet daar ook niet veel vanaf. Misschien is er iemand anders op het forum die het wel weet? JOEHOEEE HELLUP haha.
Google-Forum | Patrick | Google Adwords Certified Professional | Step by Step Design |
|||
|
20 July 2010, 11:01 AM
Bericht: #5
|
|||
|
|||
|
Heb je hem van de Google website gedownload? Of heb je geprobeerd om de volledige illegale versie te downloaden?
|
|||
|
|

Zoeken
Ledenlijst
Kalender
Help

![[Afbeelding: 120kw42.jpg]](http://i49.tinypic.com/120kw42.jpg)