|
Vragen-Vragen en nog eens vragen.
|
|
7 July 2010, 08:05 PM
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Hallo ik heet dus Ria ben net 62 jaar jong en moet nog erg veel leren. Hoop dit met behulp van dit google forum te doen.
Nu ga ik eerst maar eens kijken hoe ik mijn eerste vraag kan gaan stellen.
|
|||
|
8 July 2010, 08:41 AM
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Vragen-Vragen en nog eens vragen.
Welkom op het forum. Wie weet kunnen wij je af en toe van dienst zijn.
Google-Forum | Patrick | Google Adwords Certified Professional | Step by Step Design |
|||
|
23 September 2010, 09:52 AM
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
Mijn naam is Roberto en ik hoop een aantal dingen te weten te komen over Google docs in combinatie met de iPad.
Wij willen graag de iPad gebruiken bij klanten waarbij wij een servicebon willen laten tekenen (handtekening) door de klant, dit scheelt ons heel veel tijd en geld. Het moet dus mogelijk zijn om een sjabloon doc file een vakje te hebben waarop de klant op de iPad een hantekening kan zetten. Hopelijk weet iemand of dit mogelijk is of dat er nog haken en ogen aanzitten Alvast bedankt Roberto |
|||
|
23 September 2010, 10:00 AM
Bericht: #4
|
|||
|
|||
|
Welkom!
Zo ver ik weet kan je in Google Docs gewoon een tekening toevoegen. Hier zou de klant uiteraard een handtekening in kunnen zetten. Volgens mij zit daar verder niets moeilijks in. Ik zou even na moeten kijken of je hier ook een standaard sjabloon van kan maken. Dat het op een Ipad is moet volgens mij geen verschil maken. Je bent natuurlijk gewoon online met Google Docs. Dus als de weergave verder goed is zul je daar geen last van hebben denk ik. Google-Forum | Patrick | Google Adwords Certified Professional | Step by Step Design |
|||
|
|

Zoeken
Ledenlijst
Kalender
Help

Nu ga ik eerst maar eens kijken hoe ik mijn eerste vraag kan gaan stellen.