Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Flash Player Google Chrome
1 January 2011, 10:10 PM
Bericht: #1
Flash Player Google Chrome
Omdat van de 1 op andere dag IE8 bepaalde pagina's niet meer deed laden heb ik besloten om over te stappen op google chrome.
Hierbij werkt alles weer perfect, maar het enige wat niet werkt is alles wat met de flash player te maken heeft. Zo kan ik bijvoorbeeld geen foto's laden op een website, of nederlandfm.nl doet het niet, bij hotmail kan ik wel een nieuwe mail starten maar het tekstvak waar ik moet typen doet het ook niet. En waarschijnlijk heeft dit alles met de Flash Player te maken. Nu heb ik dit opgezocht en kan ik de volgende oplossing vinden:

1. Klik op het pictogram 'Gereedschap' in de browserwerkbalk.
2. Selecteer 'Opties' ('Voorkeuren' op een Mac).
3. Klik op het tabblad 'Geavanceerde opties'.
4. Klik op 'Instellingen voor inhoud'.
5. Klik op het tabblad 'Invoegtoepassingen' in het dialoogvenster 'Instellingen voor inhoud' dat wordt weergegeven.
6. Klik op 'Afzonderlijke invoegtoepassingen uitschakelen'.
7. Zoek op de pagina 'Invoegtoepassingen' de invoegtoepassing Shockwave Flash en klik op 'Uitschakelen'.

Start de browser opnieuw.
De invoegtoepassing is nu uitgeschakeld.
U kunt ook 'about:plugins' in de adresbalk typen om snel naar de pagina 'Invoegtoepassingen' te gaan.

Nou kan ik het tot stap 3 goed vinden, maar bij stap 4 gaat het mis want ik heb het dialoogvenster 'Instellingen voor inhoud' niet.
Ik kan het echt nergens vinden..
Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen?!
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie: