|
Mijn ervaring met Google Wave
|
|
6 October 2009, 03:24 PM
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Mijn ervaring met Google Wave
Ik kreeg een invite van mijn lieftallige Admin Jasper, na een aantal dagen kreeg ik deze invite in mijn postvak in. Direct heb ik mij aangemeld en met Jasper de mogelijkheden bekeken en getest. Echter kwamen wij al heel snel tot de conclusie dat Google Wave eigenlijk niks meer is dan een ordinaire en ouderwetse chatbox, met 1 leuke functie extra. Dat is de foto upload. Je kan heel makkelijk een foto naar je "wave" sturen en iedereen in die wave krijg die te zien. Meer als een groepchatbox is het dus eigenlijk niet..
Misschien heeft iemand anders andere ervaring met Google Wave, dan zouden wij het leuk vinden als jij je ervaring hierover deelt met ons. Maar onze conclusie op dit moment is dat je er vrijwel niks mee kan. Sowieso niks meer dan dat je met MSN Live kan. Google-Forum | Patrick | Google Adwords Certified Professional | Step by Step Design |
|||
|
6 October 2009, 03:39 PM
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Mijn ervaring met Google Wave
Ietwat kort door de bocht
Het is nog wel een pre-prerelease van het uiteindelijke platform, dus het is nog niet te zeggen wat 't uiteindelijke protocol te bieden heeft.voor nu is het een combinatie tussen MSN, Google Docs en Gtalk maar dat kan zomaar veranderen als het verder doorontwikkeld wordt. Tenslotte was Google Maps ook niet in één keer in de status waar het zich nu in bevindt en GoogleMaps is door dezelfde Australiërs ontwikkeld als Google Wave. |
|||
|
6 October 2009, 03:42 PM
Bericht: #3
|
|||
|
|||
(6 October 2009 03:39 PM)GF-Jasper schreef: Ietwat kort door de bocht Ja je heb gelijk, was iets kort door de bocht! Maarja eerlijk is eerlijk nu is het nog niet veel! Maar je heb gelijk wat niet is kan nog komen hij in inderdaad nog in prerelease! Google-Forum | Patrick | Google Adwords Certified Professional | Step by Step Design |
|||
|
29 November 2009, 01:39 PM
Bericht: #4
|
|||
|
|||
|
Ik ben inmiddels ook voorzien van een Google Wave account. Zo gauw je aardig wat contacten hebt vind ik Wave (vooralsnog) een toegevoegde waarde hebben. In het begin zag er dan ook het nut er niet van in.
Inmiddels zijn we het ook in een project aan het toepassen en het werkt alleszins redelijk. Tevens ben ik met een stel vrienden alle mogelijkheden aan het testen, een erg lange conversatie wordt daarbij wel wat onoverzichtelijk. Volgens mij moet je er een beetje handigheid in krijgen. Voorlopig blijf ik het gebruiken en ben ik positief gestemd over Wave. /Mark
|
|||
|
30 November 2009, 11:31 AM
Bericht: #5
|
|||
|
|||
|
Ik heb eens meegedaan aan een publieke Wave... Daar moet je toch wel een flinke computer voor nodig hebben, want het wordt VRESELIJK traag op een gegeven moment.
Ook eens proberen? Typ with:public in de zoekbalk in Wave en na een x aantal seconden verschijnen alle publieke waves. Zelf een Wave publiekelijk toegankelijk maken? voeg easypublic@appspot.com toe aan je contacten en vervolgens voeg je dit contact toe aan de Wave die je publiekelijk wilt maken en klaar
=================== - Seriously skilled coder - =================== |
|||
|
|

Zoeken
Ledenlijst
Kalender
Help

Het is nog wel een pre-prerelease van het uiteindelijke platform, dus het is nog niet te zeggen wat 't uiteindelijke protocol te bieden heeft.