Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welkom op het Google AdSense Forum!
16 September 2009, 04:19 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 16 September 2009 om 04:39 PM door GF-Jasper.)
Bericht: #1
Information Welkom op het Google AdSense Forum!
Welkom op het Google AdSense forum! Lees alvorens je iets post, de onderstaande richtlijnen even goed door, om misverstanden te voorkomen.

Waarom dit forum?
Google AdSense is een geavanceerd advertentiesysteem, ontwikkeld en beheerd door Google, Inc. Het stelt publishers (beheerders van internetsites) in staat om via tekst- en beeldadvertenties inkomsten te genereren via clicks op de gepubliceerde advertenties.

Juist omdat Google AdSense zo enorm uitgebreid is, is dit forum in het leven geroepen. Hier ben je van harte welkom ál je vragen te stellen over Google AdSense, maar houd er a.u.b. rekening mee, dat op een aantal vragen wij ook helaas geen antwoord hebben... Eén van de meest voorkomende vragen is dan ook:

"Hoeveel levert een klik op voor de publisher?"
- Dit is helaas onbekend en afhankelijk van de adverteerder, je eigen website, de hoeveelheid bezoekers op je website en de inhoud op je website. Zorg altijd voor originele, frisse en goed geschreven webinhoud, zodat de advertenties die geplaatst worden zo relevant mogelijk zijn*

Heb je andere vragen? Of heb je dit bericht niet gelezen en stel je die vraag gewoon alsnog? Smile Wij zullen er alles aan doen om voor jou een antwoord te vinden. Welkom op het Google AdSense forum!

* relevantie van advertenties wordt door het AdSense systeem bepaald en hier heb je niet direct invloed op. Wel kun je advertenties van (bijvoorbeeld) concurrenten wegfilteren in de instellingen van Google AdSense. Heb je hier hulp bij nodig? Laat het ons weten, wij helpen je graag.
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
18 September 2009, 12:14 PM
Bericht: #2
RE: Welkom op het Google AdSense Forum!
Goeie post! Zoals je ziet maak ik op het forum ook gebruik van AdSense! Hopelijk kan ik nog wat van je leren!

Google-Forum | Patrick | Google Adwords Certified Professional | Step by Step Design
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
4 November 2009, 09:15 PM
Bericht: #3
Kan ik een beknopte uitleg krijgen hoe ik google AdSense kan installeren op mijn website?
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
10 November 2009, 02:12 PM
Bericht: #4
mandy, heb jij wel een website Big Grin?
Reageren op dit bericht
10 November 2009, 04:44 PM
Bericht: #5
ofcourse
i'm smart ;-)
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie: