|
iGoogle Gadget voor het Google-Forum
|
|
23 November 2009, 10:09 AM
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
iGoogle Gadget voor het Google-Forum
Er is nu ook een iGoogle Gadget voor het Google-Forum beschikbaar. Zo zie je altijd de laatste "Google" updates op je iGoogle Startpagina. Je vindt de button rechts bovenin "+ Google".
Succes ermee. Google-Forum | Patrick | Google Adwords Certified Professional | Step by Step Design |
|||
|
23 November 2009, 06:43 PM
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: iGoogle Gadget voor het Google-Forum
Super handig zo´n gadget !
|
|||
|
2 December 2009, 10:16 AM
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
Zal hem zo even toevoegen! dat igoogle is wel gaaf zeg, zelf bepalen hoe je startpagina eruit ziet
|
|||
|
2 December 2009, 10:26 AM
Bericht: #4
|
|||
|
|||
(2 December 2009 10:16 AM)GF-Koen schreef: Zal hem zo even toevoegen! dat igoogle is wel gaaf zeg, zelf bepalen hoe je startpagina eruit ziet Hahaha ja leuk! dankje Dat iGoogle is zeker gaaf, gebruik het ondertusse al weer een heel poos. Maar jij gebruikte het nog niet? Als je je wachtwoord invoert en dan je iGoogle Gadgets toevoegd, blijven ze bewaart. Je kan ook je Gmail inbox als Gadget toevoegen. Dan zie je je eerste paar emails ( zelf in te stellen hoeveel je er wilt zien ). Google-Forum | Patrick | Google Adwords Certified Professional | Step by Step Design |
|||
|
2 December 2009, 02:20 PM
Bericht: #5
|
|||
|
|||
|
Heb ik inderdaad ook op mijn Igoogle, en de vertaler, het nieuws, geen-stijl, etc.!
Erg handig vind ik het =D |
|||
|
23 June 2010, 12:12 PM
Bericht: #6
|
|||
|
|||
|
Ik vind de nieuwe WK Gadget op Igoogle ideaal! Direct de uitslagen van de wedstrijden op je startpagina!
|
|||
|
24 June 2010, 08:33 AM
Bericht: #7
|
|||
|
|||
|
Owja, dat is inderdaad een handige Gadget, zeker nu!
Google-Forum | Patrick | Google Adwords Certified Professional | Step by Step Design |
|||
|
|

Zoeken
Ledenlijst
Kalender
Help

Dat iGoogle is zeker gaaf, gebruik het ondertusse al weer een heel poos. Maar jij gebruikte het nog niet?