|
Hoe voeg ik een conversiecode toe aan mijn website?
|
|
16 September 2009, 06:11 PM
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Hoe voeg ik een conversiecode toe aan mijn website?
Wanneer je een Google Analytics account heb aangemaakt, kan je een website toevoegen.
Dit kan heel makkelijk door te klikken op: “Nieuw websiteprofiel maken”. Hier vul je je website adres in en vink eventueel “Kostengegevens vanuit AdWords voor gebruiker” aan. Na deze stap krijg je de Google Analytics code: ( voorbeeld ) Code: <script type="text/javascript">Kopieer de code uit het vak aan en plak deze in alle webpagina's die u wilt bijhouden. De code moet direct voor de tag </body> worden geplaatst. De code kan handmatig worden toegevoegd of met sjablonen of opnamebestanden, indien beschikbaar. ( let wel op dat elke code voor elke website uniek is ) Wanneer je dit gedaan heb worden je statistieken bijgehouden! Er zal ook nog een topic “conversies meten” komen, hier wordt alles uitgelegd over conversies meten met Google Analytics. Google-Forum | Patrick | Google Adwords Certified Professional | Step by Step Design |
|||
|
18 September 2009, 08:58 AM
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Hoe voeg ik een conversiecode toe aan mijn website?
Kleine aanvulling...!
Bij het gebruik van een CMS (content management systeem) zoals WordPress, Drupal, Joomla enz zijn er verschillende modules/plugins beschikbaar die de conversiecode voor jou op de juiste plek zetten in het templatesysteem van het betreffende CMS. Voorbeelden:
More to come... |
|||
|
28 September 2009, 10:37 AM
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
RE: Hoe voeg ik een conversiecode toe aan mijn website?
kom je er niet uit, stel gerust je vraag. Wij helpen je zodat je snel je Analytics code aan je site kan toevoegen.
Google-Forum | Patrick | Google Adwords Certified Professional | Step by Step Design |
|||
|
|

Zoeken
Ledenlijst
Kalender
Help