Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Google Chrome voor tablet
3 February 2010, 02:54 PM (Dit bericht is het laatst bewerkt op 3 February 2010 om 02:54 PM door GF-Patdenb.)
Bericht: #1
Google Chrome voor tablet
Google Chrome voor tablet?

[Afbeelding: chrome-os-tabled.jpg]

Google geeft Chrome OS ook een gebruiksinterface voor tablets. Hiermee gaan ze mee in de tablethype. Google heeft de concepten voor die tablet-interface in stilte gepubliceerd op de site van zijn open-source project Chromium.

Enkele dagen voor de bekendmaking van de Ipad is er al een plaatje van het Chrome OS voor tablet verschenen.

Virtueel toetsenbord

De getoonde toekomstige functies van een Chrome OS-tablet omvatten een virtueel toetsenbord, zoals de iPad al heeft. Google toont ook schetsen van verschillende vormen Chrome OS-apparaten op de Chromium-site.

Onder de daar genoemde mogelijkheden zit ook een zoom-interface voor meerdere browsertabbladen tegelijk en het tonen van tabs aan de zijkant van het scherm. Het is verder mogelijk meerdere browsers te starten via een 'launcher'.

Video van Google Chrome OS Tablet

Google-Forum | Patrick | Google Adwords Certified Professional | Step by Step Design
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
3 February 2010, 07:03 PM
Bericht: #2
RE: Google Chrome voor tablet
Het zal mij benieuwen of die nieuwe pads de toekomst zullen worden. Het heeft niet namelijk de uitgebreide functies die een normale computer heeft.

Ik vind het touchscreen trouwens wel hip.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
3 February 2010, 10:27 PM
Bericht: #3
Ja dat is inderdaad de vraag, maar als ze op een gegeven moment de juiste combi vinden misschien wel.

Ik vind bijv. een Iphone heerlijk browsen. dus als ze dit in groot formaat hebben, bijv. de Ipad is dit wel hip. Maar omdat het verder alleen een vergroting van een Ipod/Iphone is zal ik de Ipad nooit kopen.

Maar ik vermoed dat die tablet pc's wel toekomst hebben, maar ik vermoed niet met Chrome OS of Apple zooi. Een tablet pc i.c.m. Windows 7 lijkt mij denk ik het meest voor de hand liggend.
Windows 7 is gewoon hip en is geheel voorbereid op touchscreen.

Google-Forum | Patrick | Google Adwords Certified Professional | Step by Step Design
Reageren op dit bericht
9 February 2010, 11:32 AM
Bericht: #4
Touch heeft naar mijn idee sowieso de toekomst en omdat het internet steeds mobieler wordt, lijkt het mij dat een touchpad toch zeker een goede toekomst kan verwachten. Laat ze ze nog maar even doorontwikkelen, dan zijn denk ik binnen de kortste keren die tables retesnel en sterk zijn.

===================
- Seriously skilled coder -
===================
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Ga naar locatie: