|
Deel je ervaring met Google Buzz
|
|
11 February 2010, 10:36 AM
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Deel je ervaring met Google Buzz
Ondertussen heb ik Google Buzz in mijn Gmail zitten. Op het eerste gezicht ziet het er simpel maar wel leuk uit. Het lijkt wel heel veel op twitter. Je "volgt" zegmaar mensen, plaatst updates, met plaatje, met link etc.
Ook heb je een profiel, maar dit is dezelfde als die je al had in Google. Google-Forum | Patrick | Google Adwords Certified Professional | Step by Step Design |
|||
|
17 February 2010, 05:42 PM
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Deel je ervaring met Google Buzz
Ik vind het nou niet echt vernieuwend.
Begin al die wannebee- twitter dingen een beetje zat te worden
|
|||
|
19 February 2010, 10:37 AM
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
ik had het niet beter kunnen zeggen dan Mandy
![]() Ik vind Buzz maar onzin en ik denk dat dat ook mede komt omdat ik het niet helemaal snap. Of het is écht een blatante kopie van Twitter, dat kan ook.... dan valt er niet zoveel aan te snappen
=================== - Seriously skilled coder - =================== |
|||
|
19 February 2010, 05:39 PM
Bericht: #4
|
|||
|
|||
|
De meeste mensen twitteren of 'buzzen' alleen maar crap,
dingen die je niet eens wilde weten. En ik vraag mezelf ook echt af, of er serieus mensen zijn die hun dag kunnen vullen met het lezen over het leven van andere mensen. Hebben deze twitterfreaks zelf geen leven? Er valt ook niks aan te snappen, omdat het totaal geen inhoud heeft. Ik denk dat hele twitteren maar tijdelijk 'in' blijft. |
|||
|
24 February 2010, 12:42 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24 February 2010 om 12:43 PM door GF-Jasper.)
Bericht: #5
|
|||
|
|||
(19 February 2010 05:39 PM)Mandy schreef: De meeste mensen twitteren of 'buzzen' alleen maar crap,Dan volg je echt de verkeerde mensen, want ik denk dat 80% van de tweets die ik lees, interessant zijn. Nu heb ik ook een groot online house radio station en volg ik veel artiesten en (online) magazines en communities, dus misschien scheelt dat? (19 February 2010 05:39 PM)Mandy schreef: En ik vraag mezelf ook echt af,Het zijn maar 140 tekens he en er zijn bergen twitter apps, bijvoorbeeld Echofon of Tweet60 voor je mobieltje die je snel een overzicht geven van de laatste tweets van je followers. Dit duurt echt 2 minuten per keer ![]() (19 February 2010 05:39 PM)Mandy schreef: Er valt ook niks aan te snappen, omdat het totaal geen inhoud heeft.Dat denk ik niet! Twitter is een prachtig middel om effe snel te melden wat je doet en in het geval van iemand die anderen nodig heeft om iets bekend te maken (muzikanten, artiesten, mensen die iig publiek nodig hebben) is Twitter een prachtige oplossing omdat het snel, to the point en verslavend is.... =================== - Seriously skilled coder - =================== |
|||
|
25 February 2010, 04:48 PM
Bericht: #6
|
|||
|
|||
|
Tja. maar doe eens 2 minuten keer ongeveer 40 tweets per dag?
Voor muzikanten etc. kan ik het me inderdaad voorstellen dat het handig is, maar het interesseert toch niemand dat Sylvia S. vanavond pannekoeken eet? En dat Frans T. vanavond over de A27 rijdt en een dood vogeltje zag? Het zal inderdaad liggen aan de mensen die je volgt, maar ik heb zoizo geen tijd om mensen te zoeken die ik wil volgen, al de tweets te lezen die ze plaatsen en dan zelf nog terug te twitteren ook. |
|||
|
|

Zoeken
Ledenlijst
Kalender
Help